tiistai 10. tammikuuta 2017

Vko 49 2016

Sohvan korjaus

 

Olen ilokseni saanut ruveta korjaamaan meidän sohvaamme.
Liitän tähän alle monta kuvaa pentumme aiheuttamasta tuhosta:

 Käsinojan takaosa on maistunut hyvälle.
















Syyllinen tarkastelee tilannetta.
 Saman käsinojan etuosa on maistunut huomattavasti paremmalle.
 Saman käsinojan etuosa, sisänurkka, on maistunut kaikkein parhaimmalle! Sitäpaitsi sitä on ollut mukavampi pureskella kun on samalla voinut maata sohvalla... 😤😩










Tilkkujen sommittelu


 Ompelin koulussa erikokoisia tilkkuja. Tässä on taas tuota minun lempikangasta... 💓
 Syyllinen seuraa läheltä minun korjausoperaatiota.
Ihan toimiva ratkaisu. Olen onnistunut ompelemaan tuon oikealla olevan sinisen tilkun, sekä yhden sivun tuota oranssi/ruskeaa tilkkua... En jaksa puolta tuntia pidempään istua vinossa, huonossa valaistuksessa...
Minun oli pakko laittaa hieman täytettä tilkkujen alle, sitä sain sopivasti yhdestä tyynystä jonka tuo pentu teurasti muutama viikko sitten. (kts vko 46 julkaisu)










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti